yeni dizi izle,diziler izle, animasyon filmler,film izle,sinema filmler.

29 Ekim 2013 Salı

Beni Affet 421. Bölüm 28 Ekim 2013



Beni Affet 421. Bölüm 28 Ekim 2013
beni affet 421. bölüm izle , beni affet yeni bölüm, beni affet tüm bölümler, beni affet izle , beni affet 28 ekim 2013 , beni affet yeni bölüm 28 ekim 2013
BENİ AFFET'' yeni bölümleriyle haftaiçi hergün 16.45'te Star Tv'de.
BENİ AFFET 421. BÖLÜM ÖZETİ;
Bahar, babası Şahin'e böbreğini vermek için son hazırlıklarını yaparken, borçlu olduğu adamlar tarafından tehdit edilen Cesur'un sabrı kalmamıştır. Bahar'a ulaşarak Şahin'e böbrek vermesini engellemek isteyen Cesur'u, hiç tanımadığı Bahar'la karşılaştıracak korkunç olay ne olacaktır? Ameliyat konusunda karısına engel olmak isteyen Kemal ise evden gelecek bir haberle şoke olur. Öte yandan Umut tarafından serbest bırakılan Leyla Sait'in adamlarından kaçabilecek midir?

Uzun zamandır ortalarda görünmeyen Tunç'un öldüğü haberi Kozan ailesinin ortasına bomba gibi düşerken, zan altında kalan Feride şoke haldedir. Ölen kişinin Tunç olup olmadığı konusunda yapılacak araştırmalar, Tunç'un gerçek annesinin Zühre olduğunu ortaya çıkartacak mıdır?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder