yeni dizi izle,diziler izle, animasyon filmler,film izle,sinema filmler.

30 Ekim 2013 Çarşamba

Beni Affet 422. Bölüm 29 Ekim 2013

http://www.youtube.com/v/5JNwmRU_1TY?autohide=1&version=3&attribution_tag=Y5RblNIp_kES6Ox-zvoGZA&feature=share&autoplay=1&showinfo=1&autohide=1


beni affet yeni bölüm,beni affet tüm bölümler,beni affet izle,beni affet 29 ekim 2013,beni affet yeni bölüm 29 ekim 2013,Beni Affet 422. Bölüm 29 Ekim 2013 beni affet 422. bölüm izle
''BENİ AFFET'' yeni bölümleriyle haftaiçi hergün 16.45'te Star Tv'de.
BENİ AFFET 422.BÖLÜM ÖZETİ;
Cesur düşmanları tarafından öldürülmeye çalışılırken, Bahar ateş hattında kalmış, Cesur yaralı halde kucağına yığılmıştır. Bahar panikle ne yapacağını şaşırmış haldeyken, can çekişen Cesur'un hayatı artık O'nun ellerindedir. Tunç'un ölüm haberiyle sarsılan Kemal'in aklı ise Bahar'dadır. Sait'in adamları tarafından yakalanan Leyla, kendisini yakalatanın Umut olduğunu düşünmektedir.
Öte yandan Berat hapishaneden tahliye olur. Kozan ailesi Tunç'un ölüm haberiyle sarsılırken, ölen kişinin Tunç olup olmadığı merak konusudur. İncelenen telefon kayıtları sonucu ortaya çıkan isim Cüneyt'i şaşkına çevirirken, Tunç'u son gören kişi olan Eylül'ün paçaları tutuşur. Cüneyt Eylül ve Tunç arasındaki sırrı çözebilecek midir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder